Czas realizacji

Wszystkie terminy są wyliczone w oparciu o dni robocze. Zamówienie złożone w dni wolne od pracy oraz weekendy są przekazywane do realizacji w pierwszy możliwy dzień roboczy. 
Jeżeli zamówienie zawiera produkty z różnymi czasami realizacji, o dacie wysyłki paczki decyduje produkt, na który trzeba poczekać najdłużej. Czas realizacji zamówienia to czas którego potrzebujemy na przygotowanie zamówienia do wysyłki.

Produkty gotowe do wysyłki

Produkty te są oznaczone w sklepie jako „PRODUKT DOSTĘPNY OD RĘKI”. Produkty dostępne od ręki w naszej pracowni wysyłane są w ciągu 1- 2 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty. Niektóre z produktów są wykańczane ręcznie z chwilą złożenia zamówienia, dlatego przy każdym produkcie jest podany indywidualny termin realizacji.Taki produkt może zostać zwrócony w przeciągu 14 dni od otrzymania paczki bez podania przyczyny. Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący – więcej informacji na ten temat – Zamówienia i zwroty

Produkty na zamówienie

Produkty te są oznaczone w sklepie jako „PRODUKT NA ZAMÓWIENIE”. Produkty dostępne na stronie www.BellaBianka.pl wykonywane na zamówienie wysyłane są w ciągu 2-4 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty. Większość produktów jest wykonywana ręcznie z chwilą złożenia zamówienia, dlatego przy każdym produkcie jest podany indywidualny termin realizacji. Produkty wykonywane na zamówienie nie mają możliwości zwrotu. Istnieje możliwość przyspieszenia prac nawet do kilku dni, po wcześniejszej konsultacji i potwierdzeniu z naszej strony.

Produkty wykonywane na indywidualne zamówienie

Czas realizacji zamówienia indywidualnego może wynieść 1-6 tygodni. Wcześniejsze zamówienie ozdoby daje nam więcej czasu na doprecyzowanie szczegółów projektu, zamówienie materiałów, stworzenie projektu oraz samo wykonanie ozdoby. Ozdoby wykonywane na zamówienie lub w jakikolwiek sposób indywidualnie modyfikowane nie podlegają zwrotowi. W przypadku zamówień indywidualnych do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie zatwierdzenia finalnego produktu przez Klienta (w formie zdjęcia wysłanego do zatwierdzenia, bądź w trakcie osobistego spotkania). Anulowanie zamówienia po wpłacie należności nie jest możliwe po rozpoczęciu przez nas prac.